Участь наукової групи Інституту «Хіммотологічна надійність техніки а енергетиці та транспорті» у роботі практичного семінару

Участь наукової групи Інституту «Хіммотологічна надійність техніки а енергетиці та транспорті»  у роботі практичного семінару  за темою: «Організація та здійснення заходів державного ринкового нагляду у сфері відповідальності Держекоінспекції».

👉Учасники заходу, серед яких були спікери профільних відомств та установ,спільно із фахівцями територіальних та міжрегіональних територіальних органів Держекоінспекції обговорили такі важливі питання як:

🔺 якість моторних палив на споживчому ринку України сьогодні;

🔺 реалізація нафтопродуктів на АЗС відповідно до стандартів EN 228 (автомобільні бензини) і EN 590 (дизельне паливо);

🔺 проведення оцінки відповідності продукції;

🔺 неконтрольне застосування добавок, присадок та барвників суб’єктами господарської діяльності, особливо тими, які розповсюджують моторні палива власного бренду.

🍀Під час зустрічі усі спікери наголошували на важливості виконання Директив ЄС, спрямованих на досягнення задоволеності якості моторних палив, методології раціонального їх використання, хіммотологічної надійності техніки, якості повітря, механізмів, що дозволяють скорочувати викиди парникових газів та попереджати первинне забруднення атмосфери оксидом азоту, неспаленими вуглеводнями, іншими токсичними викидами, що викидаються через відпрацьовані гази та випари від механічних транспортних засобів, створюючи (прямо і непрямо) загрозу для здоров’я людини та довкілля. Виконання останніх буде вкрай складним через використання неякісного палива на ринку нашої країни.

Через введення воєнного стану, спеціалісти Держекоінспекції тимчасово не здійснюють державний ринковий нагляд за відповідністю вимог технічного регламенту бензинів. Тому виникає прямий ризик для споживачів стати жертвою нечесних на руку підприємців, які розуміють, що через заборону проведення перевірок характеристик продукції розповсюджувачів та виробників можна зловживати даною ситуацією та реалізовувати неясне паливо. У результаті отримуємо невдоволеність наших громадян, які витрачаються на ремонт свого транспорту, та колосальну шкоду навколишньому природному середовищу та атмосферному повітрю загалом.

📍Довідково:

Директиви ЄС:

🌱 Директиви 98/70/ЄС Європейського Парламенту та Ради від 13 жовтня 1998 р. про якість бензину та дизельного палива та внесення змін і доповнень до Директиви Ради 93/12/ЄС;

🌱 Директиви 2009/30/ЄC Європейського Парламенту та Ради від 23 квітня 2009 р. про внесення змін до Директиви 98/70/ЄС, що стосується технічних вимог, пов’язаних з бензином, дизельним пальним та газойлем;

🌱 про внесення змін до Директиви Ради 1999/32/ЄС, що стосується технічних вимог, пов’язаних з паливом, що використовується для суден внутрішньої навігації;

🌱 інші законодавчі (технічні регламенти), нормативні та керівні документи, чинні в Україні.

Дякуємо організаторам за можливість професійного спілкування, аудиторії за увагу та позитивні відгуки!

Будуймо майбутнє разом!

Реєстраційна форма для абітурієнтів
Молодий вчений року
Центр міжнародної освіти
Відділ академічної мобільності
Що таке інжиніринг інтелектуальних електротехнічних та мехатронних комплексів

Матеріально-технічне забезпечення кафедри АЕМК