
Мета опитування – оцінити зв’язок між діяльністю викладача і результатами цієї діяльності, що проявляються у засвоєнні студентами життєво необхідних і професійних компетенцій, рівні їхньої культури, ерудиції, умінні використовувати теорію на практиці; виявити через прямий зв’язок зі студентами проблемні аспекти у наданні освітніх послуг із навчальних дисциплін, недоліки у роботі викладачів, врахування яких сприятиме підвищенню якості викладання .
Процедура опитування щодо стану навчального процесу на кафедрі АЕМК допомагає отримати інформацію про:
− ставлення здобувачів вищої освіти до проблем організації та ведення освітнього процесу;
− критерії оцінювання здобувачами вищої освіти стану освітньої діяльності науково-педагогічних працівників;
− шляхи підвищення якості навчального процесу, зокрема навчальної діяльності викладачів кафедри АЕМК.
| Анкети щодо покращення якості надання освітніх послуг за 1 семестр 2021-2022 н.р. | Перейти |
| Результати анкетування щодо покращення якості надання освітніх послуг за 1 семестр 2021-2022 н.р. | ![]() |
| Анкети щодо покращення якості надання освітніх послуг за 2 семестр 2021-2022 н.р. | Перейти |
| Результати анкетування щодо покращення якості надання освітніх послуг за 2 семестр 2021-2022 н.р. | ![]() |
| Результати опитування СОЦІО+ за 2021-2022 н.р. | ![]() |
| Протокол засідання робочої групи з розробки та оновленні ОПП від 5.06.22 р. | ![]() |
| Витяг з протоколу засідання кафедри № 5 від 02.11.2022 р. щодо обговорення та врахування результатів опитування здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти за 2021-2022 н.р. | ![]() |
| Анкети щодо покращення якості надання освітніх послуг за 1 семестр 2022-2023 н.р. | Перейти |
| Результати анкетування щодо покращення якості надання освітніх послуг за 1 семестр 2022-2023 н.р. | ![]() |
| Анкети щодо покращення якості надання освітніх послуг за 2 семестр 2022-2023 н.р. | Перейти |
| Результати анкетування щодо покращення якості надання освітніх послуг за 2 семестр 2022-2023 н.р. | ![]() |
| Результати опитування СОЦІО+ за 2022-2023 н.р. | ![]() |
| Протокол засідання робочої групи з розробки та оновленні ОПП від 25.06.23 р. | ![]() |
| Витяг з протоколу засідання кафедри № 2 від 14.09.2023 р. щодо обговорення та врахування результатів опитування здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти за 2022-2023 н.р. | ![]() |
| Анкети щодо покращення якості надання освітніх послуг за 1 семестр 2024-2025 н.р. | Перейти |
| Результати анкетування щодо покращення якості надання освітніх послуг за 1 семестр 2024-2025 н.р. | |
| Аналіз результатів анкетування щодо покращення якості надання освітніх послуг (1 семестр 2024-2025 н.р.) | ![]() |
| Анкети щодо покращення якості надання освітніх послуг за 2 семестр 2024-2025 н.р. | Перейти |
| Результати анкетування щодо покращення якості надання освітніх послуг за 2 семестр 2024-2025 н.р. | ![]() |
| Аналіз результатів анкетування щодо покращення якості надання освітніх послуг (2 семестр 2024-2025 н.р.) | ![]() |
| Витяг з протоколу засідання кафедри №4 від 08.10.2025 щодо аналізу, пропозиціями для поліпшення якості освітніх послуг | ![]() |
| Опитувальний лист випускників, фахівців, здобувачів, щодо покращення якості оствінього процесу | Перейти |
| Оптувальний лист роботодавців/стейкхолдерів щодо покращення якості освітнього процесу | Перейти |
| Результати опитування випускників, фахівців, здобувачів 2025 | ![]() |
| Результати опитування роботодавців, стейкхолдерів 2025 | ![]() |
| Аналіз результатів анкетування щодо покращення якості освітнього процесу роботодавців, випускників, здобувачів та інш. зацікавлених сторін 2025 | ![]() |
Опитування роботодавців, випускників
| Анкети щодо опитування роботодавців | Перейти |
| Аналіз результатів анкетування щодо опитування роботодавців | ![]() |
| Витяг з протоколу засідання кафедри №6 від 23 листопада 2022 р. щодо обговорення та врахування результатів опитування роботодавців за 2022-2023 н.р. | ![]() |
